Високоякісна продукція та доступні ціни можуть звучати як протиріччя, але це не так, враховуючи ключову роль автоматизації у виробничому циклі AirTAC, зв'язком між автоматичним складом та системою збору даних.
Процес інновацій включав управління замовленнями. Обробка замовлень тепер можлива через віртуальну систему B2B, яка дозволяє користувачеві шукати код товару та ідентифікувати його завдяки візуалізації зображення продукту. Замовлення, оброблене користувачем, розглядається відділом продажів, і через роботу з доставкою відділ продажу зв'язується зі складом. Таким чином, як тільки зв'язок між операційною системою та сховищем буде завершено, може розпочатися крок вибору. Автоматичні склади, що працюють з логікою визначення розташування продуктів на полицях, дозволяють оператору швидше брати товари та розміщувати їх у ящиках, позначених світлом. Ця операція ідентифікує точну кількість компонентів для пошуку на кожну накладну та кожного замовника. Тим часом створюється список вибору, і він не тільки вказує на список елементів, але й порядок вибору, хоча система штрихового коду. Це перший крок до рішень, які не є більш футуристичними, а скоріше кроком до реалізації. Це проект, який має бути досягнутий у різних компаніях.